Noga utvalda för att passa er verksamhet
Chronox tidrapportering i mobiltelefonen, datorn och surfplattan. Kom igång redan idag för att få ordning och reda på arbetade timmar.
Läs merMed chronox anpassningsbara system för arbetsorder får du bra koll på orderhanteringen. Ger ett bra fakturaunderlag.
Läs merHar utvecklats för att tryggt och enkelt föra personalliggare för era projekt. Checka in via mobiltelefonen eller en central enhet.
Läs merChronox tidrapportering är ett modernt webbaserat system för enkel och effektiv inrapportering av tid.
Anställda kan rapportera in all tid elektroniskt via sin dator eller mobiltelefon. Företag kan på så vis minska mängden pappershantering, administration och det sparas massor av tid. Systemet underlättar även för ett företag att få en översikt över anställdas inrapporterade tid och minimerar risken för uteblivna eller felaktigt ifyllda tidrapporter.
De anställda kan rapportera in sin tid via en dator, surfplatta eller mobiltelefon. Det finns appar för iPhone och Android, men systemet fungerar för samtliga smartphones. Chronox är användarvänligt och systemet är därmed utvecklat så att alla företag och anställda snabbt kan komma igång med att använda det.
Med chronox anpassningsbara system för arbetsorder får du bra koll på orderhanteringen, från uppläggning av arbetsorder till fakturaunderlag.
Anpassat efter er verksamhet. Eftersom många företag har olika behov är systemet utvecklat för att kunna skapa arbetsordrar som tillgodoser dessa. Arbetsordrarna innehåller endast den information som ni vill ha med så det passar ert företags verksamhet.
Vid uppstart av tjänsten ingår gratis konsultation av er arbetsrapport för att ni ska kunna förbättra er rapport så mycket som möjligt. För er som inte har någon arbetsrapport tar vi fram en passande arbetsrapport till er från våra mallar.
Vi har en lättskött och prisvärd lösning för ditt företag och dina underentreprenörer. Det är lagkrav på personalliggare i byggbranschen.
Systemet för personalliggare består av centralenhet och mobilapp. Administrationen kan skötas från dator, surfplatta eller mobiltelefon.
Enkel administration i webbläsaren. På datorn, surfplattan eller mobiltelefonen. Centralenheten är en surfplatta där personalen kan checka in och ut. Personalen kan även välja att checka in och ut från sina mobiltelefoner.
Copyright © 2012 - 2022