Med chronox anpassningsbara system för arbetsorder får du bra koll på orderhanteringen, från uppläggning av arbetsorder till fakturaunderlag.
Anpassat efter er verksamhet. Eftersom många företag har olika behov är systemet utvecklat för att kunna skapa arbetsordrar som tillgodoser dessa. Arbetsordrarna innehåller endast den information som ni vill ha med så det passar ert företags verksamhet.
Vid uppstart av tjänsten ingår gratis konsultation av er arbetsrapport för att ni ska kunna förbättra er rapport så mycket som möjligt. För er som inte har någon arbetsrapport tar vi fram en passande arbetsrapport till er från våra mallar.
Här listar vi några av våra mest populära funktioner för arbetsrapportering
Vi anpassar varje kunds arbetsorder efter kundens behov.
Tilldela arbetsordern till en eller flera personer.
Attestera all inrapporterad tid och utlägg mm.
Ta bilder på plats och lägg till det i arbetsordern.
Lägg till och hantera dokument till arbetsordern.
Bocka av när tex delmoment och kontroller är utförda.
Hantering av arbetsmoment materiallistor mm.
Priser på material timkostnader mm räknas automatiskt ut.
Funktioner som finns i tidrapporteringen ingår
Copyright © 2012 - 2021